Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Οι 10 πιο σπαρταριστές διαφημίσεις...!!!

Σαν γνωστός τηλεορασάκιας είμαι και εγώ θαυμαστής των διαφημίσεων. Εκεί που εσείς αλλάζετε κανάλι την ώρα των διαφημίσεων εγώ κάθομαι και τις παρακολουθώ!!! Δεν ξέρετε όμως τι χάνετε! Όταν οι διαφημιστές έχουν κέφια δημιουργούν τηλεοπτικά spot αλλά και ατάκες που ακούμε όπου κι αν πάμε. Ελάτε παραδεχτείτε το, το "Ομορφαααάντρα μου δεν πειραζει..." είχε κάνει πάταγο πριν λίγο καιρό. Έτσι λοιπόν διάλεξα τις 10 πιο ξεκαρδιστικές διαφημίσεις που άφησαν εποχή...



no10: Για σήμα.... καμπάνα!!



no9: spot μπύρας με πολυυυύ φωνή!



no8: Τι να σου κάνουν οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας αν δεν ακούς;;; 
















no7: μην ξεχνιόμαστε, έρχονται και Χριστούγεννα!!!



no5: Για θεϊκές απολαύσεις.....
















no4:Ομορφάντρα μου δεν πειράζει!!!



no3: Γιαγιάδες σε επιχειρηματικό meeting!! 
















no2: Δεν θα ήθελα να μου το κάνουν ποτέ αυτό......



no1: Επιτρέψτε μου να πω πως είναι η αγαπημένη μου όλων των εποχών....!!!! Γιατί ας το παραδεχτούμε... έτσι είμαστε...!!!




















                                                                                              Themis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε μας την asinARTisia σου!