Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

Ποιος να γιορτάζει άραγε;;

Γεια σας! Όπως σας υποσχέθηκα και χθες, είμαι πάλι εδώ σήμερα για να σας πω αν υπάρχει κάποια γιορτή ή όχι. Λέτε όχι; Την πατήσατε! Και σήμερα 28 Ιανουαρίου υπάρχουν άνθρωποι που γιορτάζουν και καλά θα κάνετε να τους ευχηθείτε για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις. Θα μου πείτε ότι είναι λίγο δύσκολο να βρείτε κάποιον Παλλάδιο ή Παλάδη για να του πείτε χρόνια πολλά, είμαι σίγουρη όμως ότι υπάρχουν αρκετοί με αυτό το όνομα. Και είμαι ακόμα πιο σίγουρη ότι όλο και κάποια Χάρη θα ξέρετε, δεν μπορεί! Αμέσως αμέσως μου ήρθε στο μυαλό η Χάρις Αλεξίου! Χρόνια πολλά λοιπόν σε όλους και όλες όσοι έχουν σήμερα την ονομαστική τους γιορτή! Πάντα καλά και πάντα με υγεία και επιτυχίες!!
Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε μας την asinARTisia σου!