Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

Το σκυλί που συγκινεί όλο το διαδίκτυο!



Είναι κάποιες φορές που όλοι λέμε πως ο Θεός είναι άδικος! Εγώ τουλάχιστον το έχω πει αρκετές φορές! Όμως, κάτι τέτοιο δεν ισχύει! Όλα γίνονται για κάποιον λόγο. Και κατά την γνώμη μου ο Θεός δίνει τα προβλήματα στους δυνατούς και σε αυτούς που έχουν την δύναμη ψυχής να τα αντέξουν!  Το βίντεο που ακολουθεί έχει ταράξει τον κόσμο του Facebook. Μας δείχνει πώς ένα σκυλί προσεγγίζει ένα παιδάκι που πάσχει από σύνδρομο down και με τί αγάπη το περιτριγυρίζει. Και η απορία που μου έρχεται εμένα από μέσα μου... Άραγε πόσοι άνθρωποι θα έκαναν το ίδιο πέρα από την οικογένειά του; Ένας, δύο, πέντε; Νομίζω όχι περισσότεροι! Η καινούρια χρονιά που ήρθε ας μας κάνει και ψυχικά ανθρώπους, όχι μόνο βιολογικά!

                                                                                                Themis





                                                                                                    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε μας την asinARTisia σου!