Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

Πάμε Γιάννενα: Μαθητές μας παρουσιάζουν την όμορφη πόλη της Ηπείρου!!


Θα προσπαθήσω σήμερα να σας μιλήσω για τα Γιάννενα. Και λέω θα προσπαθήσω γιατί δεν μπορώ να είμαι αντικειμενικός με αυτή την πόλη! Η καταγωγή από την Ήπειρο αλλά και τα 4 ομορφότερα φοιτητικά χρόνια που πέρασα εκεί με κάνουν να μην μπορώ να αντισταθώ σε αυτή την πόλη. Τα Γιάννενα είναι η πρωτεύουσα της Ηπείρου. Σε ένα μοναδικό τοπίο που συνδυάζει βουνό και θάλασσα (λίμνη για την ακρίβεια) όλα νομίζεις ότι εκτυλίσσονται μαγικά. Όλα όσα σας γράφω είναι όπως εγώ τα έχω βιώσει. Με την πρώτη ματιά καταλαβαίνεις ότι αυτή η πόλη θα σε φιλοξενήσει με μοναδικό τρόπο. Κι'αν μείνεις εκεί για σπουδές όλα γίνονται ακόμη καλύτερα! 

  Οι επιλογές πολλές για διασκέδαση που μπορεί τα καλύψει ακόμα και τα πιο απαιτητικά γούστα! Τα προϊόντα αργυροχοΐας θα σας κάνουν να ταξιδέψετε στην εποχή που ζούσε ο Αλή-Πασάς. Αλλά ας μην μακρηγορώ... Το βίντεο που θα δείτε το έχει κάνει μια ομάδα μαθητών από τα Δωδωναία Εκπαιδευτήρια και μας ξεναγούν στα Γιάννενα της ημέρας αλλά και της νύχτας. Με την σειρά μου να πω και εγώ τα συγχαρητήριά μου σε όσους δούλεψαν για το βίντεο αυτό. Αξίζει να επισκεφτείτε την πόλη αυτή και είμαι σίγουρος ότι σε όποια στιγμή του χρόνου και αν βρεθείτε εκεί θα έχετε πολλά να δείτε και ακόμη περισσότερα να κάνετε! Pame Ioannina λοιπόν!!!


                                                                                                  Themis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Γράψε μας την asinARTisia σου!